Nueva Pagina Web


Nos mudamos a una nueva y mejor pagina
Te esperamos en elpiquetero.org


martes, 19 de marzo de 2013

(NUEVU PAPA FRANCISCO I) CRISTINA, LA DERECHA Y EL FAP EMPONDEREN A UN HOMÓFOBU, ENEMIGU DEL DERECHU AL ALBUERTU, Y COLLABORADOR DE LA DICTADURA DE VIDELA


CRISTINA, LA DERECHA Y EL FAP EMPONDEREN A UN HOMÓFOBU, ENEMIGU DEL DERECHU AL ALBUERTU, Y COLLABORADOR DE LA DICTADURA DE VIDELA



La designación de Jorge Bergoglio como’l nuevU Papa celebróse con voladores por Cristina, la derecha y el FAP. Cristina, nuna carta que-y unvió de secute fuera elexíu, escribió que “nel mio nome, nel del Gobiernu arxentinu y en representación del pueblu del nuestru país, quiero saludalu y espresa-y les mios felicitaciones”. Depués, declaró que “güei ye un día históricu, y nun quiero dexar de mentalo: per primer vez en dos mil años va haber un Papa que pertenez a Llatinoamérica” (Día a Día, 14/03). D’otru llau, Macri declaró que la designación “va marcar un futuru prometedor pa los arxentinos” (La Nación, 14/03). Na mesma llinia, “el titular del Partíu Socialista, Hermes Binner, felicitó al cardenal Jorge Bergoglio por convertise nel ‘primer Papa arxentinu’ y reconociólu como ‘un home de diálogu’” (Gaceta Mercantil, 13/03). A la llista sumáronse Ricardo Alfonsín, que “manifestóse ‘conmovíu y feliz como católicu’” (ibídem), y Elisa Carrió, que “celebró la so elección como Papa, que talantó como ‘el mayor signu de que vienen tiempos distintos’ pa l’Arxentina” (La Nación, 14/03).


LOS NACIONALISTES, EL CENTRUESQUIERDA PROGRESISTA Y LA BUROCRACIA SINDICAL SÚMENSE AL “OPERATIVU CLAMOR” EN PORGÜEYU DE LA ILESIA CATÓLICA

Estes declaraciones faen rescamplar dafechu la completa submisión de los partíos patronales a la Ilesia Católica, la mesma Ilesia que, sigún la propia titular de les Madres de Plaza de Mayu, Estela de Carlotto (kirchnerista), “escureció la historia del país” (Clarín, 15/03). El centruesquierda y la burocracia sindical decidieron sumase a esti “operativu clamor” en porgüeyu de Bergoglio. “Fernando ‘Pino’ Solanas (principal dirixente de Proyectu Sur, onde tán integraos el MST y el PCR, NdR) manifestó que ‘la elección del Papa cai nuna figura notable de la Ilesia como ye Bergoglio pol so enorme equilibriu y sabiduría’” (InfoSur, 13/03). Facundo Moyano, fíu del titular de la CGT opositora a Cristina, declaróse “rialmente emocionáu como llatinoamericanu y católicu, al conocer la noticia de que’l primer Papa non europeo en 2000 años va ser un arxentinu” (Perfil, 13/03). Nesi mesmu sen, “la CGT Azopardo, que lidera Hugo Moyano, manifestóse tamién ‘llena d’emoción’ pola elección del cardenal arxentinu como Sumu Pontífice” (Terra, 13/03). Pérez Esquivel, titular del SERPAJ, salió a llava-y la cara a Bergoglio diciendo que “nun tenía venceyu nengún cola dictadura” (Clarín, 14/03). Emilio Pérsico, dirixente del Movimiento Evita, espresó que “Bergoglio ye peronista, ye un compañeru” (Movimiento Evita, 14/03). “El referente de Libres del Sur, Humberto Tumini, dixo qu’espera que ‘el nuevu Papa seya a interpretar los nuevos tiempos y ecehe un gabitu pa sacar a la Ilesia de sus caberos trazos medievales’” (Terra, 13/03).

La mesma actitú tuvieron los nacionalistes llatinoamericanos. Nicolás Maduro dixo que “el fináu mandatariu venezolanu, Hugo Chávez, debió influyir dende’l cielu pa qu’esti miércoles fuera electu per primer vez na historia un Papa llatinoamericano, el cardenal arxentinu Jorge Mario Bergoglio” (La Nación, 14/03/2013). Correa dixo que la designación “‘ye daqué histórico y una bona nueva’ pa la rexón” (El Comercio, 15/03). A un tiempu, “el presidente Evo Morales felicitó, per aciu d’una misiva, al Papa Francisco por constituyise nel primer Pontífice llatinoamericano a cargu de la Ilesia Católica y espresó-y la voluntá de la so alministración de mantener y reforciar les rellaciones cola Santa Sé nel marcu del respeto mútuu, a la vida, a la dignidá de los pueblos” (Correo del Sur, 15/03).

ENTAMEMOS UNA GRAN MOVILIZACIÓN P’AMOSAR EL REFUGU DEL PUEBLU ARXENTINU A BERGOGLIO

Toes estes declaraciones amuesen l’asquerosa descomposición que define a los partíos patronales d’Arxentina, y a los centruesquierdistes y burócrates que sistemáticamente refuercien la so tendencia a la integración en Cristina, la derecha y el FAP. Nun-yos dio má salir a defender a un xerarca eclesiásticu que manifestara públicamente la so homofobia, la so perdura oposición al derechu al albuertu, y que collaboró cola dictadura militar.

La esquierda y los lluchadores tenemos que manifestar a les clares el nuestru más completu refuguo a Bergoglio. La so designación namás pue implicar un reforciamientu de les tendencies reaccionaries nel nuestru país. Dende’l FEL y la TPR propunximos nel Alcuentru Memoria Verdá y Xusticia qu’entamemos una movilización masiva a la catedral pa espresar esti refugu. Facemos estensiva esa propuesta a toles organizaciones y colectivos de muyeres que lluchen pol derechu al albuertu y escontra la misoxinia; a toles organizaciones y colectivos que lluchen pol reconocimientu de tolos derechos pa la comunidá LGBTIQ; a tolos organismos de DDHH que tán engarraos pol xuiciu y castigu a tolos xenocides de la dictadura. Salgamos a la cai p’amosar que’l pueblu arxentinu refuga a Bergoglio.




RESUME VITAL DEL PAPA FRANCISCO I – BERGOGLIO:

ENTAMÓ LA SO MILITANCIA NA “GUARDIA DE FIERRO”, DE LA DERECHA PERONISTA

Bergoglio entamó la so militancia en 1972 na “Guardia de Fierro”, “la poderosa organización paramilitar que posteriormente intervino na apropiación de los bienes de los desaparecíos. Guardia de Fierro yera daquella la meyor escuela de cuadros que tenía la derecha peronista. El so cabezaleru, Alejandro el Gallego Álvarez, comandaba a 15 mil militantes formaos baxo una disciplina perdura y adoctrinaos pola ortodoxia ultramontana. La organización autodisolvióse oficialmente en 1974, pero siguió actuando y –gracies a los bonos oficios de Bergoglio, ente otros–, llegó a tener escelente rellación con Massera. El 31 de xunetu de 1973, a Bergoglio elixéronlu, que ye’l puntu máximu del escalafón de la Compañía de Xesús, una orde caracterizada pola obediencia y disciplina cuasi militar. Un informe d’intelixencia de la Side especializáu nel siguimiento de los temes y los actores eclesiásticos de la dómina –que se conserva nun archivo de la Cancillería–  defende que Bergoglio proponíase llimpiar la Compañía de ‘xesuites zurdos’” (InfoNews, 14/10/2010).

COLLABORÓ COLA DESAPAICIÓN DE CURES TERCERMUNDISTES

“La titular de les Güeles de Plaza de Mayo, Estela de Carlotto, acusó güei al flamante pontífice de tener ‘collaborao cola entrega de dos sacerdotes’ de la Compañía de Xesús, onde formaba parte de la so cúpula na última dictadura militar” (La Razón, 15/03/2013). Carlotto fai referencia a “Orlando Yorio, que denunció a Bergoglio como’l responsable del so secuestru y de les tortures que padeció per cinco meses de 1976” (Página 12, 14/03/2013). “Sigún un documentu facsimilar sacáu por Horacio Verbitsky pal so llibru ‘El Silenciu’ y espardíu peles redes pol historiador chileno Sergio Grez, Bergoglio acusó personalmente a Jalics d’‘actividá disolvente en Congregaciones relixosas femenines (conflictu d’obediencia)’ énte un esbirru de apellíu Orcoyen. L’informe policíacu diz que’al sacerdote Jalics ‘detuviéronlu na Escuela de Mecánica de l’Armada’l 24 de mayu de 1976-payares 76 (6 meses) acusáu col padre Yorio (como) sospechosu de contactu guerrilleru’. A Jalics y Yorio secuestráronlos, tuvieron desapaecíos y salieron en llibertá” (Periodistas en Español, 14/03/2013).

FOI CÓMPLIZ DEL ROBU DE ÑEÑOS NA DICTADURA

Contra Bergoglio, “les Güeles de Plaza de Mayo reclamaron énte la Xusticia arxentina pola so implicación nel robo de ñeños, concretamente nel casu de la nieta d’Alicia de la Cuadra, una de les fundadoras d’aquella asociación” (Periodistas en Español, 14/03/2013). Carlotto desplica que se trata d’“una familia platense, con una fía embarazada que desapaeció y hubo noticies de que tuvo una nena na comisaría quinta de La Plata. Fueron a consultar a Bergoglio, Bergoglio mandó a consultar a un terceru y la respuesta que-y dio a la familia ye que 'nun busquen más porque la nena ta en bones manes'” (La Razón, 15/03/2013).

YE UN ENEMIGU DE LOS DERECHOS DE LES MUJERES Y LOS HOMOSEXUALES

Bergoglio “ye un históricu y radical opositor al matrimoniu igualitario y al albuertu non punible. En medio del debate del proyecto que llegaliza’l casoriu ente dos persones del mesmu sexu, Bergoglio fexo pública una carta de refugu empobinada a los cuatro monasterios de Buenos Aires: ‘Nun vamos ser inxénuos: nun se trata d’una simple llucha política; ye la pretensión destructiva al plan de Dios’ (…) La so postura no que toca al albuertu ye de refugu en cualisquier casu, nin siquier por violación” (La Nación, 14/03/2013).

Daiana Asquini

Traducido por Faustino Zapico Álvarez de Izquierda Asturiana

No hay comentarios:

Publicar un comentario